با برگزاری مراسمی از خدمات حسین فروزان مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل و غلامرضا سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ائمه جمعه برخی از شهرهای شمال آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران این منطقه مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

مرتضی بانک در این مراسم ضمن تکر از خدمات حسین فروزان در منطقه آزاد ماکو افزود: خدمات بسیاری در منطقه آزاد ماکو انجام شده است،نقش مدیریتی آقای فروزان در ماکو بی بدیل و فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: مناطق آزاد امروز در حوزه زیرساخت ها به رشد و تکامل نسبی رسیده اند و بسترها برای کسب و کار اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم است.

وی بستر سازی مناسب برای پذیرش سرمایه های خارجی وداخلی در مناطق آزاد را مناسب ارزیابی کرد و افزود: سرمایه گذار و سرمایه ای که بر مبنای قانون ایجاد شده محترم است و مناطق آزاد آمادگی پذیرش سرمایه گذاران در تمامی بخش ها را دارد  

بانک گفت:ظرفیت ها و بسترها را برای حضور سرمایه گذاران در کشور و مناطق آزاد فراهم کنیم و تلاش کنیم تا مشکلات و موانع پیش روی آنها برداشته شود.

وی افزود:کاری کنیم که سرمایه گذاران کمتر رنج ببرند و بگذاریم به اصل کار خود که همان توسعه اقتصادی است برسنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: نسبت واردات و صادرات در مناطق آزاد و ویژه نسبت به سالهای گذشته هم اکنون از نسبت خوبی برخوردار است و صادرات مجموع هفت منطقه آزاد و مناطق ویژه اقتصادی بین 18 تا 19 میلیارد دلار است و حدود 450 هزار نفر در مناطق آزاد مشغول به کار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.