به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان از سفرهای خارجی برخی از مردم نیز انتقاد کرد و افزود: برخی ها در ایام عید به کشورهای دیگر سفر کردند و هزاران دلار ارز از کشور خارج شد.
وی با تاکید بر اینکه گردش پول در داخل کشور موجب رونق اقتصادی می شود، اظهار کرد: این افراد پولهایشان را در ممالک خارجی خرج کرده و در داخل کشور اشتغال جوانان را طلب می کنند.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین، اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی جزو مهمترین، پربرکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای ملت بزرگ ایران اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به فضیلت روزه داری در ماه رجب، گفت: اعتکاف در این ماه ارزش والایی نزد خداوند دارد و نعمت های زیادی را برای انسان به ارمغان می آورد زیرا معتکف از دنیا دست می کشد و به خودسازی اقدام می کند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، اظهار کرد: احترام به والدین نباید فراموش شود زیرا دعای پدر و مادر بسیار تاثیرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش روحانیت در حمایت از مردم، گفت: این قشر همواره در مقابل پایمال شدن حقوق مردم ایستاده و از مردم حمایت کامل کرده است.
وی ادامه داد: جایگاه روحانیت در جامعه اسلامی بسیار والا بوده و یکی از قشرهای تاثیرگذار سیاسی، اجتماعی و دینی در جامعه اسلامی است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.