اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 74 اکیپ با 154 نفر نیرو در ارومیه و مابقی در سایر مناطق استان مستقر هستند، افزود: با توجه به وقوع تندباد همراه با بارش باران، امکان صدمه دیدن شبکه توزیع برق وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه سامانه 121 شرکت برق فعال است، بیان کرد: با توجه به امکان بروز طوفان و تندباد طی امروز و فردا (9 و 10 فروردین 1397) در سطح استان، سامانه 121 شرکت توزیع برق آماده دریافت گزارش های مردمی است.
وی افزود: در صورت بروز هرگونه قطعی و اتصال در شبکه توزیع برق، مردم استان علاوه بر تماس با سامانه 121 می توانند گزارش های خود را به ادمین‌های کانال تلگرامی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به آدرس waepdpr@ اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز از ساکنان و مسافران نوروزی این استان خواسته است تا در صورت بروز طوفان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و مکان هایی که خطر سقوط اشیا وجود دارد، پرهیز کنند.
تندباد روزهای چهارم و پنجم فروردین سال جاری در آذربایجان غربی موجب شکسته شدن درختان، تابلوها، شیشه ایستگاه های اتوبوس، شیشه خودروها و ریزش دیوارهای برخی از منازل روستایی شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.