مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ذخیده سازی 50تن گوشت منجمد شب عید در استان خبرداد.

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی  اظهارکرد:  در این راستا به میزان 1715 تن گوشت مرغ منجمد و 50 تن گوشت قرمز منجمد نیز در انبارشرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده است که توزیع این اقلام نیز از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارکنان، تعاون روستایی و فروشگاه های محلی در سطح استان به قیمت مصوب تنظیم بازار آغاز شده است که در صورت افزایش تقاضای مصرف بازارتوزیع این میزان کالاهای توزیعی نیز قابل افزایش خواهد بود.

وی همچنین  از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز برای تنظیم بازار شب عید در استان خبرداد و گفت :  یک هزار و 750 تن پرتقال و 800 تن سیب برای تامین میوه شب عید سال جاری تد ارک دیده شده است که در زمان مقرر به بازار مصرف عرضه می شود.

دهقان افزود : برای تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور 10 هزار تن سیب از این استان به 15 استان کشور ارسال و تامین شده است و 300 مرکز عرضه میوه در سردخانه های استان در اختیار سازمان تعاون روستایی گذاشته شده است که فعالیت آنها ازاواخر اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان فروردین‌ ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:همچنین مقدار 1226 تن انواع برنج هندی و تایلندی برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است که توزیع این محصول نیز از مورخه 25 بهمن ماه از طریق فروشگاه های مذکور آغاز شده و این روند همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه باید نظارت مناسبی بر کیفیت اقلام توزیعی صورت گیرد، افزود: باید حمایت مناسبی از مصرف کننده و توزیع کننده صورت گیرد و در این راستا مانع سو استفاده برخی توزیع کنندگان متخلف شد که دستگاه های نظارتی و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت بر توزیع عادلانه این اقلام در سطح استان در این ایام نظارت دارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.