جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشجویانی که در دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه حضور می یابند، می توانند ضمن بهره مندی از حضور اساتید این دانشگاه، از فناوری های روز آن نیز استفاده کنند.
وی اضافه کرد: در قالب این تفاهم نامه همچنین اساتید دانشگاه ارزروم با حضور در ارومیه به عنوان اساتید آموزشی همکار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خواهند بود و به آموزش رزیدنت ها کمک می کنند.
وی اظهار کرد: در بازدیدی که از دانشگاه آتاتورک و بخش رادیولوژی آن در سه ماه گذشته صورت گرفت، مقرر شد که همکاری های بین دانشگاهی افزایش یابد.
وی بیان کرد: استان ارزروم از استان های شرقی ترکیه بوده و از نظر بافت فرهنگی و اجتماعی نزدیک به فرهنگ مردم این استان است و دانشگاه آتاتورک نیز یکی از دانشگاه های خوب این کشور به شمار می رود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که با اجرای بندهای این تفاهم نامه زمینه ارتقای علمی دانشجویان این دانشگاه فراهم شود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از جمله دانشگاه های معتبر استان است که سالانه دهها پزشک متخصص در حوزه های مختلف تربیت و وارد چرخه درمانی می کند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.