به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو با اشاره به نقش اساسی مردم آذربایجان در تحولات سیاسی – اجتماعی کشور، افزود: مردم آذربایجان از اصلی ترین محورهای مبارزه در صحنه های حساس کشور هستند.
وی ادامه داد: نسل جوان آذربایجان نیز باید بدانند که پدرانشان در این منطقه چه خون هایی را فدای انقلاب اسلامی کردند تا این منطقه از گزند دشمنان در امان بماند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی دشمنان شد به دنیا نشان داد این مردم، آگاه تر از گذشته پای آرمان های اسلام و انقلاب و رهبری ایستاده اند.
وی اظهار کرد: مردم ثابت کردند که در صحنه های حساس پشتیبان نظام و انقلاب هستند و مشکلات معیشتی و داخلی را به نظام متصل نمی کنند.
وی گفت: باید قدردان این ملت باشیم که همچون سال های گذشته یک 22 بهمن خاطره انگیز و خیره کننده را در تاریخ به ثبت رساندند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.
امام جمعه ماکو با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ایشان ام فضائل بودند و باید فضائل ارزشمند شخصیتی آن حضرت به عنوان الگوی زنان و مردان در جامعه اسلامی رواج یابد.
به گزارش ایرنا مردم ولایتمدار آذربایجان غربی در راهپیمایی 22 بهمن امسال دسته دسته از کرد و ترک تا آشوری و ارمنی در 60 نقطه از این استان پهناور به خیابان ها آمدند و با حضور حماسی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.