رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان ارومیه روز شنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: این جانباز 47 ساله ساعت 7 صبح روز جمعه (20 بهمن) شنا را آغاز کرد و در ساعت 7 صبح امروز (21 بهمن سال جاری) به کار خود پایان داد.
یوسف رحیمی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام نشان دادن توانایی و اراده جانبازان جنگ تحمیلی است، افزود: شخص جانباز یا قطع عضو با وجود برخی محدودیت ها، توان جسمی و روحی کافی برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را داراست.
صفر محب زاده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پیش از این رکورد 56 کیلومتر شنای مداوم در 27:54 توسط یک ورزشکار دیگر به ثبت رسیده است، اظهار کرد: جانبازان و معلولان استعدادهای فراوانی برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف دارند.
به گزارش ایرنا این شناگر جانباز در 23 شهریور سال 1373 شمسی در منطقه ' کلاشین ' اشنویه روی مین رفته و بر اثر همین اتفاق یک پای وی قطع شده است.
' صفر محب زاده ' که هفت سال در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته است، پیش از نیز رکورد شنای مداوم به طول 38 کیلومتر در 14 ساعت را در 19 بهمن سال 1395 به ثبت رسانده بود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.