سپیده حسینیان روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال 27 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است که نام ' سحر محمدی ' از آذربایجان غربی نیز در این لیست قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی درمرکز ملی فوتبال ایران در تهران برگزار می شود، گفت: بازیکنان منتخب به مسابقات فوتبال جوانان دختر زیر 19 سال که نیمه دوم بهمن سال جاری در ایتالیا برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر نظر ' کتایون خسرویار ' به عنوان به عنوان سرمربی برگزار می شود.
زهره جلالی، فاطمه مخدومی هر 2 از کردستان، هاجر دباغی، مینا نافعی، گلنوش خسروی، فاطمه شبان، مرضیه فیضی از اصفهان، مارال ترکمان از البرز، فاطمه گرایلی، زهرا خدابخشی و فاطمه یگانه از مازندران، زهرا خواجوی از همدان، فاطمه حسینی از خراسان رضوی، ثنا صادقی از کرمانشاه، غزاله صالحی پور از تهران، غزال بنی طالبی، زهرا علیپور از چهارمحال و بختیاری، فاطمه مزیدی، مائده دوجی از گلستان، شقایق نوری زاده، فاطمه قاسمی، فاطمه امیری، هانیه خداپرست از فارس، ندا رحمانی از قزوین، ندا رضاپور از کرمان، سحر محمدی از آذربایجان غربی و زهرا حبیبیان شجاعی از خوزستان در این اردو حضور دارند.
8135/3214/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** تنظیم کننده: شاهین سپهراد **انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.