امام جمعه میاندوآب گفت: شورای فرهنگی انقلاب نباید دچار روزمرگی شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب گفت: شورای فرهنگی انقلاب نباید دچار روزمرگی شود و برای آینده این حکومت و ملت طوری برنامه ریزی کند که موجب خوشحالی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان شود.

امام جمعه میاندوآب گفت: در حکومت های طاغوتی هرکس به فکر پر کردن جیب خودش است درحالی که در حکومت اسلامی اینگونه نیست و اگر کسانی در حکومت فعلی به روال طاغوت حرکت کنند باید محاکمه و مورد بازخواست قرار گیرند.

حجت الاسلام حسن زاده به اعتراضات به حق مردم طی روزهای گذشته که با دخالت فتنه گران به آشوب تبدیل شد هم اشاره کرد و گفت: خداوند لعنت کند منافقان داخلی و خارجی را که نگذاشتند صدای مردم به گوش مسئولان برسد و راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به وضعیت معیشتی را به آشوب کشاندند.

وی ادامه داد: در حکومت دموکراسی مردم حق دارند مطالبات خود را بیان کنند و صدای اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز به گوش مسئولان نظام برسانند و مسئولان هم موظف هستند به خواسته های مردم توجه کنند و همیشه در خدمت و کنار مردم باشند تا این انقلاب به دست صاحب اصلیش حضرت صاحب الزمان سپرده شود.

حجت الاسلام حسن زاده به درس هایی که فتنه 96 به مردم و مسئولان داده است اشاره کرد وافزود: سرعت ورود منافقان به تجمعات مردم و تشکیل جلسات منافقان خارج نشین در کمترین زمان نشان داد دشمن همیشه بیدار است و برای اختلاف افکنی در ایران برنامه ریزی می کند، پس باید لشکر انقلاب همیشه بیدار باشد.

امام جمعه میاندوآب با مقایسه فتنه 88 و فتنه 96 یادآورشد: بررسی ها نشان می دهد فتنه 96 بسیار پیچیده تر از فتنه 88 بود چرا که آل سعود با پول های کثیفی که در این راه خرج کردند ودخالت واضح آمریکا و اسرائیل غاصب نشان از عمق فاجعه بود که مسئولان با وحدتی که حول محور ولایت داشتند اجازه ندادند این فتنه شعله ور شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.