رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: مراقب باشیم فضای مجازی به محل توهین به مسئولین و افراد مختلف در جامعه تبدیل نشود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رامین پورعباس در جلسه ای صمیمی با اصحاب رسانه سلماس گفت: فضای مجازی سود و زیان را توام با هم داراست و باید در جهت بررسی فواید و زیان های فضای مجازی در بحث پوشش اخبار و مدیریت فضای رسانه ای شهر گام برداریم و فعالیتمان در بستر فضای مجازی در راستای بیان مشکلات مردم در بخش های مختلف و حل این مشکلات باشد.

پورعباس گفت: در حال حاضر هیچ متولی و دستورالعمل مشخصی برای کانالهای تلگرامی و ساماندهی آنها تعیین نشده است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هیچگونه مسئولیتی در این راستا ندارد.

وی بیان کرد: مطالب خبری و رسانه ای در بستر فضای مجازی و کانالهای تلگرامی نباید در راستای تنش آفرینی بین مسئولین شهری یا تخریب افراد و ایجاد اخلال در فضای رسانه ای شهر شود.

پورعباس با انتقاد از تبدیل شدن گروه ها و کانالهای تلگرامی به محلی برای توهین به افراد و اشخاص، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و فعالین فضای مجازی باید در خصوص حفظ جایگاه و شان خود نزد افکار عمومی و حفظ آبروی افراد اشخاص جدی باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس با اشاره به  لزوم خودارزیابی رسانه های خبری مجازی در بین افکار عمومی تصریح کرد: این خودارزیابی سبب می شود تا رسانه ها نیز بازخورد افکار عمومی را در خصوص اخبار و مطالب خود دریافت کرده و در جهت بهبود کیفیت مطالب و اخبار خود گام بردارند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.