کریم فروزان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی های خود همیشه تیم های بالای جدولی را به چالش کشیده به طوری که در بسیاری موارد در لیگ امسال، بازی شهرداری با صدرنشینان در ست پنجم پایان یافته که این امر نشان از قدرت این تیم دارد و قعر جدول برازنده این تیم نیست.
وی با اشاره به اینکه ما در جریان برنامه های باشگاه نیستیم و هیچ اطلاعی از وضعیت به کارگیری یا تقویت تیم نداریم، گفت: مسئولان باشگاه باید بدانند که این وضعیت برای عاشقان والیبال قابل قبول نیست.
وی اضافه کرد: باید در تقویت تیم و ارتقای وضعیت حرفه ای تیم دقت شود و بی توجهی به این امر، به ورزش والیبال شهر ارومیه ضربه می زند.
رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی بیان کرد: اگر باشگاه شهرداری ارومیه نمی تواند به عنوان حامی مالی باشد می توانیم از حامیان دیگر دعوت کنیم تا در شهر عشاق والیبال تیم داری کنند زیرا شان والیبال ارومیه بیشتر از جایگاه فعلی است.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ سال 1395 با وجود مشکلات فراوان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
برخی از ستاره های والیبال کشور چون سعید معروف /کاپیتان تیم ملی/ از تیم های ارومیه به میادین ملی راه یافته اند و این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا مطرح است.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف سه کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنان والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
8135/ 2093** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.