امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان شهر دچار روزمرگی شده اند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، حجت الاسلام حمید حسن زاده  در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب ضمن انتقاد از بی برنامه گی مسئولان شهر گفت: من تا امروز ندیدم مسئولی برنامه مدون کوتاه مدت یا بلندمدت داشته باشد، باید بگویم مسئولان شهرما دچار روزمرگی شده اند.

وی با اشاره به دلایل عدم پیشرفت میاندوآب گفت: اولین دلیل این است که جو میاندوآب بیش از هر جای دیگری سیاسی زده است.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: در اکثر شهرهای کشورمان چند صباحی در زمان های انتخابات جو سیاسی حاکم است و بعد از آن مردم دیگر حزب بازی و ستادی گری را کنار می گذارند ولی در میاندوآب تمام ایام سال جو سنگین سیاسی بازی ها حاکم است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به انتخاب های انجام شده مردم چه برای ریاست جمهوری و چه نمایندگی و شورای شهر افزود: بیایید به رای مردم احترام بگذاریم و به منتخبین کمک کنیم تا به سوی پیشرفت قدم بردارند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه  نباید اجازه دهیم کلیات فدای جزئیات شود تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولان به جای حل مشکلات بزرگ غرق در جزئیات شده اند، مثلا آسفالت کردن یک کوچه اهمیت دارد یا آبادانی کل شهرمان؟ 

وی با بیان اینکه معضل پسماند آبروی میاندوآب را برده و شهره عام و خاص کرده است اظهار کرد: مشکل پسماند سالهاست حل نمی شود و موجب بروز بیماری برای مردم روستاهای اطراف قطور شده است، کسی که نمی گذارد این معضل حل شود را به مردم باید معرفی کرد.

امام جمعه میاندوآب به رفت و آمد وزرا و مسئولین دولتی در آستانه انتخابات به میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: الان زمان مناسب دعوت از وزرا و مقامات ارشد کشوری و استانی به شهرمان است تا این مشکلات مطرح و چاره ای برایش اندیشیده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.