مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: عالمان دینی باید به مباحث فضای مجازی ورود کنند.

به گزارش ایلنا از ارومیه، رسول اکبری مدیرعامل شرکت آب‌وفاصلاب استان‌آذربایجان‌غربی در اجلاس استانی نماز با محوریت نماز و فضای مجازی که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت: مبلغان، روحانیون و دستگاه‌های فرهنگی باید علم به فضای مجازی داشته باشند.

اکبری ادامه داد: دشمن از طریق تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای بی عفت به دنبال انحراف جامعه و به ویژه جوانان از اصل دین است.

اکبری در مورد نفوذ دشمن صورت مسائل اعتقادی در جوانان تاکید کرد و افزود: دشمنان به دنبال تغییر باورهای دینی جوانان هستند و در این رابطه در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای دارند.

وی افزود: به عقیده کارشناسان، فضای مجازی خطرناک‌تر از فضای واقعی برای جوانان است و امروزه اثرات مخرب استفاده نادرست از این فضا در روح و روان جامعه رسوخ کرده است.

اکبری زندگی بدون تکنولوژی را غیرممکن دانست و افزود: زندگی علمی بدون رایانه امکان پذیر نیست، دوری جوانان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

اکبری تاکید کرد: بنابر این مسئولان فرهنگی و دینی نظام وظیفه دارند که در این فضا ورود پیدا کنند و رسالت شورای عالی مجازی در این ارتباط سنگین تر است، باید ظرفیت سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.