امام جمعه میاندوآب گفت: مدعیان مذاکره با آمریکا باید از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجانغربی حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های این هفته میاندواب بااشاره به بدعهدی های آمریکا افزود: سلطه طلبی آمریکاییها با گذشت زمان نه تنها کمتر نشده بلکه با تغییر روسای جمهور مختلف هر روز بیشتر هم شده است و مدعیان مذاکره با آمریکا باید از مردم عذرخواهی کنند چراکه آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه مستکبران جهانی و در صدر آنها آمریکا همیشه از مقاومت ملتی دربرابرشان می ترسند،همیشه اضطراب دارند که کسی مقابلشان به پا خیزد تصریح کرد: همه مردم فردا باید هر کاری دارند تعطیل کنند و در راهپیمایی ضد استکبار حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم میاندوآب همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود نشان می‌دهند که پای این انقلاب ایستاده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر از هر سال سر می‌دهند.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد:برخی ها قصد دارند انقلاب را به دست ضد ولایت فقیه بسپارند که هیچ گاه اجازه چنین کاری به دشمنان نظام داده نخواهد شد.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: مسئولان باید برای شرکت در نماز جمعه پیشگام باشند اما متأسفانه برخی از مسئولان در طول سال حتی یک بار هم در نماز جمعه شرکت نمی کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.