آیت الله سیدعلی اکبر قرشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: اجتماع عظیم اربعین در کربلا عظمت، قدرت، عشق و علاقه مسلمانان و شیعیان را به دنیا نشان می دهد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.
وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد اهل بیت (ع) اجر معنوی و اخروی دارد و رهروان این راه نیز مورد لطف خداوند متعال قرار می گیرند.
وی با تاکید بر تبعیت کامل از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای اعتلای روزافزون ایران اسلامی اظهار کرد: باید بدانیم که در غیاب امام زمان (عج)، ولی فقیه نایب برحق آن حضرت و ائمه اطهار (ع) هستند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دفاع از مردم مظلوم به ویژه مردم ستم دیده در منطقه و حضور مدافعان حرم برای مقابله با اعضای گروهک های تروریستی نیز در راستای عمل به فرمایشات ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است که جوانان به خوبی در این مسیر حرکت کرده اند.
آیت الله قرشی با اشاره به اهمیت ترویج نماز جمعه در جامعه امروز افزود: باید شما مردم مومن و متدین فرهنگ حضور همه مردم را در نماز جمعه در جامعه رواج دهید چرا که اینجا محلی برای نزول رحمت الهی است.
وی اضافه کرد: باید کاری کنیم که نمازجمعه هر هفته با شکوه تر و با عظمت تر برگزار شود و این امر در بین جوانان توسعه و رواج یابد.
8135/2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.