سیدهادی بهادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با نظر طیف های مختلف از نمایندگان مجلس نسبت به 'منصور غلامی'، وزیر پینشهادی دولت برای وزارت علوم، اظهار کرد: دولت باید به مطالبه های دانشجویان در این رابطه توجه می کرد؛ به نظر می رسد نمایندگان مستقل و طیف اصولگرا رغبت بیشتری به این وزیر پیشنهادی دولت دارند.
وی ادامه داد: از طرفی نیز نمایندگان لیست امید و بخش اعظمی از مستقلان نگاه مثبتی نسبت به ' رضا اردکانیان'، وزیر پیشنهادی دولت برای نیرو دارند.
وی دلیل حمایت فراکسیون امید از اردکانیان را تخصص وی عنوان کرد، گفت: فراکسیون امید در رای اعتماد به وزیران نگاه تخصصی و شایسته سالاری را به سیاسی ترجیح می دهد و در همین راستا نیز اردکانیان را فردی متخصص، دانشگاهی و با سابقه می دانیم.
به گزارش ایرنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور 200 نماینده به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح مجلس صلاحیت منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی و وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو شدند.
ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو به جلسه علنی نوبت عصر مجلس موکول شد و قرار است در جلسه نوبت عصر یک مخالف و یک موافق وزیر پیشنهادی هر کدام به مدت 15 دقیقه سخنرانی کنند.
سپس رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو به مدت 30 دقیقه از برنامه های خود دفاع می کند و سپس رای اعتماد به وزیران پیشنهادی انجام می شود.
3072/3214
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.