معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید بالا بردن سطح سلامت جامعه در تمامی شاخص‌های موجود است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رادفر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی در همایش بزرگ پیاده‌روی ارومیه گفت: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید بالا بردن سطح سلامت جامعه در تمامی شاخص‌های موجود است. 

وی تاکید کرد: باید سلامت جسمانی از طریق ورزش رایگان و ارزان برای مردم مهیا کنیم، ترک ورزش می‌تواند هزینه‌های زیادی متحمل خانواده‌های ایرانی کند.

معاون استاندار با بیان اینکه پیاده‌روی هم سبب سلامت جسمانی و روحانی انسان و هم سبب نیروی افزوده برای کار می‌شود که این از فواید پیاده‌روی و ورزش است، اظهار داشت: با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توان علائق مردم برای انجام ورزش‌های همگانی بالا برد و دولت برای این امر و بالا بردن سلامت جسمانی افراد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. 

 رادفر ترویج ورزش همگانی را در بین خانواده‌ها را از اهداف این همایش برشمرد و تصریح کرد: توسعه این ورزش می‌تواند در کیفیت جامعه سالم کمک کند و ضروری است برای گسترش ورزش همگانی همه دستگاه‌های متولی به ورزش و جوانان شهرستان کمک کنند تا شاهد حضور بیشتر شهروندان در فضاهای عمومی شهری باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه ورزشی، به منظور قدردانی از حاضران ۱۰ دستگاه دوچرخه، کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ده‌ها کارت هدیه، جوایز نقدی و غیرنقدی نفیس دیگر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان ارایه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.