علیرضا رادفر روز یکشنبه در جلسه تعاملی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با شرکت مخابرات به مناسبت هفته ناجا افزود: در سال های اخیر، امنیت جانی، مالی و روانی در شهرستان های مختلف استان رشد کرده که بخش زیادی از این امر مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.
وی اضافه کرد: افزایش کشفیات و کاهش جرایم در آذربایجان غربی طبق آمار ارائه شده از سوی پلیس قابل توجه است و مسئولان و کارکنان حوزه های مرتبط به ویژه فرماندهی انتظامی استان اقدامات شایانی در این خصوص انجام داده اند.
وی اظهار کرد: همین امر موجب شده است تا مردم احساس امنیت بیشتری در جای جای آذربایجان غربی داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: هر قدر پلیس از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تجهیز شود، میزان امنیت و احساس امنیت بیشتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.
رادفر تاکید کرد: یکی از سازمانهایی که بیشترین اعتماد مردم را در کشور و آذربایجان غربی کسب کرده، نیروی انتظامی است که باید در این خصوص از فرماندهان و کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.
سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه تعامل موجود در استان برای ایجاد امنیت را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: این امر موجب شده پلیس در ماموریت های خود بیش از پیش موفق باشد.
وی اضافه کرد: انتظار و مطالبه مقام معظم رهبری از پلیس، اقتدار است و این اقتدار ما با به روز بودن و استفاده از تجهیزات و فناوری روز دنیا و همچنین ارتباط تنگاتنگ با تمامی سازمان ها و نهاد ها محقق می شود.
به گزارش ایرنا، هفته ناجا از جمعه هفته گذشته در کشور و آذربایجان غربی آغاز شده و تا 27 مهرماه جاری ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.