** رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران:
ادبیات صلح و محبت نیاز امروز جامعه جهانی است
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تاکید بر ضرورت شناساندن مفاخر فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان گفت: دنیای امروز نیازمند برخورداری از مفاهیم و ادبیات مبتنی بر صلح و محبت است.

** استاندار: آذربایجان غربی مهد بزرگان و شخصیت های برجسته فرهنگی و علمی است
استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان مهد بزرگان و شخصیت های برجسته فرهنگی و علمی است که باید از ظرفیت های این بزرگان هر روز بیش از پیش بهره ببریم.

** کشاورز سردشتی انگور سیاه 5 کیلویی از تاکستان خود برداشت کرد
مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: لقمان مولانژاد، مهندس کشاورزی اهل سردشت بدون استفاده از کود شیمیایی، خوشه انگور سیاه پنج کیلو و 100 گرمی از تاکستان خود در این شهرستان برداشت کرد.

** معامله بیش از 10 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طی هفته گذشته 10 میلیون و 393 هزار و 546 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده است، گفت: ارزش این معاملات 38 میلیارد و 488 میلیون و 358 هزار و 996 ریال برآورد شده است.

** 31 عارف، ادیب، شاعر و دانشمند ایرانی در فهرست مشاهیر جهانی یونسکو
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: تاکنون 31 عارف، ادیب، شاعر و دانشمند ایرانی در فهرست مشاهیر جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند که از جمله آنها می توان به فردوسی، سعدی، حافظ و ابن سینا اشاره کرد.

** اختصاص 2800 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی تپه تاریخی حسنلو
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اختصاص 2 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی تپه تاریخی حسنلو در نقده خبر داد.

** توسعه مهدکودک ها در فضای شهری متوازن باشد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای مجوز به مهدکودک ها گفت: مهدکودک ها باید به منظور دسترسی بهتر برای اقشار مختلف مردم به صورت متوازن در فضای شهری توسعه یابد.

** 20 اثر صنایع دستی آذربایجان غربی در انتظار دریافت نشان مرغوبیت
معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 20 اثر در رشته های مختلف صنایع دستی از این استان برای داوری و ارزیابی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال شده است تا نشان ملی مرغوبیت دریافت کند.
8135/ 2093
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.