به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: اجرای همه پرسی در کردستان عراق یک مشکل بزرگ برای مردم این منطقه به وجود خواهد آورد و باعث خوشحالی دشمنان اسلام می شود.
وی با اشاره به شهادت محسن حججی ادامه داد: خون این شهید مظلوم حیات مجددی به رگ های ملت ایران دمید و گوشزد بزرگی به جهان غرب و استکبار جهانی بود.
امام جمعه نوشین شهر اظهار کرد: بریدن سر سرباز حسین مسلما بی جواب نخواهد ماند و این عمل پست با خروش امت اسلامی علیه استکبار و عوامل دست چندم آنان مثل داعش و گروهک های تکفیری برابر خواهد بود.
وی گفت: دشمن باید با دیدن تشییع جنازه این شهید مدافع حرف لرزه بر اندام خود را احساس کند و بداند این ملت پای آرمان هایشان با امام و شهدا ایستاده اند.
حجت الاسلام خان بابایی با اشاره به عزاداری ایام محرم، افزود: باید عزاداری سرور و سالار شهیدان را هرچه با شکوه تر برگزار کینم.
وی اضافه کرد: گریه بر مصائب اهل بیت علیهم السلام و امام حسین (ع) نقش تربیتی و پالایشی بر جوامع بشری دارد و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را بکینم.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 93 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.