** نفرات برتر رشته دعاخوانی مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن معرفی شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و رئیس ستاد چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: پس از اجرای دعاخوانی و بررسی هیات داوران، نفرات برتر این رشته معرفی شدند.

** ضرورت حذف واسطه گری و کنترل عرضه و تقاضا در بخش کشاورزی
نماینده مردم شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت زنجیره عرضه محصولات کشاورزی از طریق حذف واسطه گری و کنترل عرضه و تقاضا ضروری است.

** نگرانی کشاورزان از افزایش 30 درصدی تولید چغندرقند در آذربایجان غربی
کشت مازاد چغندرقند به میزان 14 تا 16 هزار هکتار طی سال جاری در اراضی زراعی آذربایجان غربی موجب شده است تا کشاورزان قبل از آغاز فصل برداشت به نگرانی در خصوص فروش این محصول دچار شوند.

** تیم های برتر رشته مدیحه سرایی مسابقات کشوری قرآن در ارومیه معرفی شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و رئیس ستاد اجرایی چهلمین مسابقات قرآن کریم از مشخص شدن تیم های برتر رشته مدیحه سرایی مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد و گفت: از پنج تیم منتخب، چهار تیم مربوط به استان خوزستان است.

** احداث 124 کلاس درس در آذربایجان غربی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 124 کلاس درس در قالب 18 مدرسه در استان در دست احداث است.

** صادرات 41 تن کالا به ارزش 17 میلیون دلار از گمرک کیله سردشت
فرماندار سردشت گفت: 41 تن کالا به ارزش 17 میلیون دلار در پنج ماهه امسال از گمرک کیله به کشور عراق صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

** استقرار بیمارستان صحرایی در اشنویه
فرمانده بهداری شمال غرب سپاه گفت: بیمارستان صحرایی از 18 تا 22 شهریورماه جاری در روستای شیخان اشنویه مستقر می شود.

** نفرات برتر رشته اذان چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شدند
ارومیه- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: نفرات اول تا سوم این رقابت ها در رشته اذان معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

** آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تیراندازی با تپانچه بادی دختران نوجوان کشور
ارومیه- ایرنا- دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: تیم تیراندازی این استان در بخش تیراندازی با تپانچه بادی در نخستین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

** نفرات برتر رشته تفسیر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شدند
ارومیه- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: پنج نفر نخست مسابقات تفسیر قرآن کریم پس از رای هیات داوران مشخص و معرفی شدند.

** آذربایجان غربی مقام نخست اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی شمال غرب کشور را کسب کرد
ارومیه- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: تیم شمشیر بازی این استان در بخش اسلحه سابر در نخستین دوره المپیاد شمشیربازی شمال غرب کشور، مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

8135 / 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.