به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح این طرح ها فرماندار بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بهره برداری از شرکت تولیدات پلاستیکی با تولید سالانه هشت هزار و 400 تن و اشتغال زایی برای 18 به بهره برداری رسید.
جمال خسروی همچنین ادامه داد: شرکت تولید کودهای زیستی مایع، کودهای کامل کمپوست غنی شده، کمپوست حیوانی،کود آلی و کود بیو فسفات حیوانی با ظرفیت 12 هزار تن و با اشتغال زایی برای 12نفر افتتاح شد.
وی افزود: در شهرک صنعتی بوکان همزمان با این طرح ها شرکت اتاق سازی نیز به بهره برداری رسید که سالانه 50 دستگاه تولید دارد و برای 6نفر اشتغال ایجاد کرده است.
فرماندار بوکان ادامه داد: همچنین در این روز وبا حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی سالن ورزشی فجر به مساحت 500 متر مربع و با اعتبار 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده که این سالن برای رشته های تربیت بدنی دختران ایجاد شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در همایش دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سالن سیمرغ بوکان گفت: توجه به اشتغال و منابع انسانی مهم‌ترین دغدغه دولت دوازدهم در استان است.
علیرضا رادفر با گرامیداشت 12هزار شهید استان آذربایجان غربی و شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم ترین موضوع که مورد تاکید دکتر روحانی رئیس جمهوری است اشتغال و توجه خاص به منابع انسانی است که همه ما مسئولان موظفیم در این خصوص تلاش کنیم.
معاون استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی به مردم باید توسط مسئولان برای مردم نهادینه شود اظهار کرد: خلاف مسیر خدمت به مردم حرکت کردن خیانت به مردم بوده بر این اساس دولت در همه حوزه‌ها تلاش خود را انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: دکتر روحانی دربدترین شرایط دولت را تحویل گرفت و به همین علت سال 1394 بدترین وضع اقتصادی را در کشور تحمل کردیم اما دولت به خوبی این وضع را کنترل کرد.
رادفر همچنین با اشاره به طرح‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت امسال در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد 432 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتبار 751 میلیارد تومان در هفته دولت امسال در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حضور گسترده و شرکت مردم بوکان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در سطح استان در بین افراد واجد شرایط رأی شهرستان بوکان بیشترین رأی را به آقای روحانی داده است و همین موضوع وظیفه ما را در برابرمردم بوکان برای انجام خدمت بیشتر سنگین تر می‌کند.
فرماندار بوکان در این مراسم گفت: دولت یازدهم وضعیت بحرانی را به خوبی مدیریت کرده و درصدد تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم بر آمد و مردم همواره در شرایط سخت دولت را حمایت کرده‌اند.
جمال خسروی ادامه داد: مردم شهرستان بوکان با حضور حداکثری و رای 80درصدی از آقای روحانی حمایت کرده و حائز رتبه نخست در استان آذربایجان غربی است.
وی گفت: این انتخابات نشان داد که مردم دنبال اعتدال و میانه روی بوده و این موضوع در انتخابات به خوبی توسط مردم نمایان شد.
خسروی اضافه کرد: دولت با حمایت جدی مردم مدیریت بدونه پول را به خوبی انجام دادند و این کار با همدلی مردم و مسئولان شکل واقعی به خود گرفت.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 194 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.