به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در مراسم اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، قربانعلی سعادت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: از ۱۵میلیارد دلار سهم کل کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی سهم استان جذب ۵۶۰میلیون دلار بوده که رسانه ها باید با ترسیم فضایی امن و مثبت برای سرمایه گذاران خارجی در رونق اقتصادی و اشتغال جوانان مشارکت کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: از رسانه ها می خواهم امسال در ایجاد رونق در استان سهیم باشند و برای ایجاد بستر این امر همکاری کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش رسانه ها در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات اخیر کشور گفت: رسانه ها در ایجاد مشارکت حداکثری مردم نقش اساسی داشته و حضور میلیونی مردم در تعیین سرنوشت خود را به دنیا مخابره کردند.

سعادت گفت: رسانه ها از بدو رویش خود ضامن آگاهی بخشی و رشد فرهنگی اقتصادی و سیاسی بوده که جز دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رقابت مثبت و سازنده در رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها برای رشد و گسترش کار حرفه ای خود با رقابتی مثبت نقش اساسی در سازندگی دارند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 718089
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.