شهردار ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی محل اتکا نخبگان جامعه است .

محمد حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با تبریک فرا رسیدن سالروز  تاسیس جهاد دانشگاهی و با بیان اینکه این نهاد از یادگارهای انقلاب و امام راحل است گفت: جهاد دانشگاهی محل اتکا نخبگان جامعه است که توانسته است در تمام زمینه ها به صورت مطلوب عمل کند .

وی با بیان اینکه دانشگاه پیشرو در توسعه است گفت: پژوهش های جهاد دانشگاهی و ارتباط موثر این نهاد با دانشگاهیان به توسعه علم کشور سرعت بخشیده و خوشبختانه جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی نیز در این زمینه پیشگام بوده است .

حضرت پور  شناخت وضع وجود برای برنامه ریزی بهتر و کارامد جهت توسعه همه جانبه را جر الزامات یک جامعه عنوان و افزود: جهاد دانشگاهی این بستر را فراهم کرده است و دستاوردهای این نهاد در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای کشور است .

شهردار ارومیه اظهار کرد: چنانچه نهاد ها، ادارات و سازمانها در برنامه ریزیها و فعالیت های خود از دستاورهای جهاد دانشگاهی استفاده کنند و ارتباط موثر با این مجموعه برقرار کنند مطمئنا اثربخشی ان را مشاهده خواهند کرد چرا که برنامه ریزی علمی لازمه هر فعالیت است .

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر مسئله اقتصاد و طرح اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعاتی است که نیاز مبرم به تحقق آن در جامعه احساس می شود که لازم است جهاد داشگاهی در این راستا با استفاده از صاحبنظران و متخصصان وارد کار شود و بار دیگر به رسالت انقلابی خود جامه عمل بپوشاند .

شهردار ارومیه تصریح کرد: همواره اتباط بین دانشگاه و بازارکار ضعیف است که بهبود این بخش برای رونق اشتغال نیازمند تلاش و همفکری فرزندان انقلابی جهاد دانشگاهی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.