مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: جشنواره شعر رضوی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

حجت الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری جشنواره شعر رضوی بخشی از برنامه کانون مسجد استان می باشد.

وی افزود: این جشنواره که با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای دهمین سال پیاپی و با حضور شاعران بین المللی برگزار می شود که با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اباذر بیگی در خصوص جشنواره زیر سایه خورشید بیان کرد: این جشنواره با حضور خادمین و پرچم آستان قدس رضوی برای نهمین سال پیاپی در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نهمین دوره جشنواره در سایه خورشید در قالب 170برنامه متنوع در طول یک هفته در 700 شهر کشور و 34 کشور خارجی در دهه کرامت برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در خصوص سایر فعالیت های کانون های استان خاطر نشان کرد: در این دهه حدود 40 برنامه که هر روز حداقل 2 یا 3  برنامه در سراسر استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.