قربانعلی سعادت روز سه شنبه در دیدار با رئیس موسسه غدیر شناسی کشور افزود: امروز روحانیان وظایف خطیری در آگاهی بخشی به جامعه برعهده دارند و باید به طور شبانه روزی در راستای تقویت اعتقادات جوانان بکوشند.
وی اضافه کرد: شبهه افکنی در جامعه از مسایل بسیار ریز و سطحی آغاز می شود و باید از همان ابتدا نسبت به پاسخگویی به شبهات و زدودن آنها اقدامات اساسی انجام شود.
وی با بیان اینکه تربیت افرادی متخصص در زمینه پاسخگویی به شبهات ضروری است، اظهار کرد: استانداری آذربایجان غربی آماده است تا در صورت نیاز و برآورد هزینه های لازم توسط موسسه غدیر شناسی نیمی از هزینه های برگزاری کلاس های آموزشی در راستای رفع شبهات در استان را تامین کند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: ادارات نیز دارای بودجه عمومی برای آموزش هستند و از این محل نیز می توان نسبت به آموزش ضمن خدمت کارکنان و تامین هزینه های لازم اقدام کرد.
سعادت بیان کرد: همه ادارات با توجه به حساسیت موضوع باید از بودجه آموزش ضمن خدمت در راستای تحقق این هدف استفاده کنند.
به گزارش ایرنا رئیس و معاون استان های موسسه غدیر شناسی کشور امروز در راستای تاسیس شعبه ای از این موسسه به آذربایجان غربی سفر کرده و با نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.
موسسه غدیر شناسی کشور در سال 89 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است حفظ وحدت شیعه و سنی و نیز پاسخگویی به شبهات دینی مردم از مهمترین مباحث و موضوعاتی است که این موسسه در حال پیگیری است.
شبهه افکنی در مسایل دینی و در بین جامعه به ویژه در استانهای مرزی کشور و در بین شیعه و سنی از آخرین حربه های دشمنان اسلام برای تضعیف اعتقادات مردمی در کشور است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.