به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی روز دوشنبه در آئین معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اشنویه افزود: آذربایجان غربی با این تعهدات در موضوع بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف و سامرا مشارکت خواهد کرد.
وی بیان کرد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات موجب تحکیم وحدت اقوام می شود.
حسینی اظهار کرد: مشارکت مردمی در شهرستان ها در بازسازی عتبات عالیات عامل مهمی برای تحکیم وحدت شیعه و سنی در کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد: فعالیت اصلی و اساسی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان آذربایجان غربی از سال گذشته آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، فرماندار اشنویه نیز دراین مراسم گفت: گروه های تکفیری و داعش و تفکرات داعشی موجب تشدید اسلام هراسی در دنیا شده اما با تلاش های نظام جمهوری اسلامی در منطقه توطئه های دشمنان اسلام خنثی کرده است.
اسعدخضری افزود: خوشبختانه با تلاش و دفاع مقتدرانه شیعه و سنی در همه کشورها داعش با شکست های سنگینی در منطقه مواجه شده است.
اسعد خضری بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات عاملی برای تقویت و تحکیم اتحاد شیعه و سنی و مقاومت در برابر گروه های تکفیری محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم، مهران نعمتی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اشنویه و ثریا ذهابی به عنوان مسئول امور بانوان این ستاد معرفی شدند.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3039**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.