معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی شتاب دهنده به توسعه علم و دانش در کشور بوده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی صفرزداه در سیزدهمین گردهمایی معاونان پشتیبانی جهاد دانشگاهی که به میزبانی واحد آربایجان غربی در ارومیه برگزار شد با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همزاد با انقلاب است گفت: این نهاد شتاب دهنده به توسعه علم و دانش در کشور بوده و در بیرون امدن از تحریم علمی زمان انقلاب موثر بوده است.

صفرزداه ضمن اشاره به این موضوع که واژه جهاد و بسیج پارادایم شناخته شده در کشور های اسلامی است گفت: برای کسب قدرت برتر منطقه باید برای توسعه این پارادایم ها با همت مضاعف تلاش کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فضای کسب و کار و شفافیت و تعالی این حوزه گفت: با تعامل و هم اندیشی دانشگاه ها و درک جهاد دانشگاهی از این حوزه بایستی به مسئله اشتغال با با توسعه شرکت ای دانش بنیان توجه ویژه ای داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ظرفیت دانشگاهها را بهترین سرمایه عنوان کرد و افزود: اگر این توسعه علم با این شتاب و سرعت ادامه داشته باشد به جایگاه های ارزنده ای دست خواهد یافت.

صفرزاده با بیان اینکه سالانه 100 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می شود گفت: اگر مهندسی ژنتیک به درستی بر روی تولید محصولات اعمال شود بهترین بازارها برای فروش محصولات فراهم خواهد شد.

معاون   هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی صریح کرد: اگر شرکت های دانش بنیان توسعه علم را به مسابقه بگذراند توسعه کشور را به طوری که زیبنده ملت اسلامی باشد را شاهد خواهیم بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.