به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس افزود: تا زمانی که استکبار جهانی وجود دارد، روحیه استکبار ستیزی و اطاعت از رهبری در دل تمام مردم ایران و به ویژه جوانان زنده می ماند.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز جنایت آمریکا در کشتار 290 نفر از ایرانیان بیگناه در حادثه تروریستی انفجار هواپیمای مسافربری در آب های خلیج فارس تصریح کرد: این اقدام زشت ترین حرکت از سوی دولتی بود که داعیه سرآمدی سیاست بین المللی در جهان را دارد.
وی با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی نیز گفت: شهید بهشتی در مدیریت بی‌نظیر بود و از نظر علم و اخلاق و مدیریت از برجسته‌های تاریخ اسلام بود که به همراه 72 نفر از فرهیختگان و فداکاران به شهادت رسیدند.
امام جمعه سلماس با اشاره به پیروزی و موفقیت ملت عراق و آزادسازی موصل گفت: آزادی موصل، پیروزی بر تروریست‌های داعش و کسانی بود که به نام دین، بدترین جنایت ها را در روی زمین انجام اده اند و این آزادی را به همه انسان‌هایی که در سراسر جهان از عدالت حمایت می‌کنند و با ظلم در ستیزند، تبریک می‌گویم.
وی به فرا رسیدن روز صنعت و معدن در 10 تیر اشاره کرد و گفت: صنعت یکی از مهمترین عوامل توسعه، رونق اقتصادی، اشتغال و پیشرفت جامعه است.
وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نیز اشاره کرد و افزود: مردم در این روز نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان تمام مظلومان جهان و به ویژه مردم فلسطین هستند.
حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود تنها راه نجات از تنگی دنیا و معیشت را در پیش گرفتن تقوای الهی و استغفار و بازگشت از گناهان گذشته دانست.
به گزارش ایرنا سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.
7156/ 3072
** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.