معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از صدور اینترنتی مجوز خروج از کشوربرای مشمولین ازنیمه دوم تیرماه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ حبیب جعفرزاده در نشست خبری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به صدور مجوز سفر به کشورهای خارجی برای مشمولین دارای معافیت تحصیلی از نیمه دوم تیرماه اینترنتی می شود تصریح کرد:مشمولان در حال تحصیل و داری معافیت تحصیلی در صورت نداشتن غیبت از 15 تیرماه بدون مراجعه به دفاتر پبیس+ 10 یا نظام وظیفه عمومی بصورت اینترنتی اقدام به درخواست صدور مجوز برای سفر به خارج از ایران کنند.

وی با بیان اینکه براساس امتیازی، مشمولین نظام وظیفه که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند به جای پرداخت 100 درصدی جریمه ایام غیبت ، 50 درصد جریمه رابه شکل اقساطی یا کامل پرداخت کرده و مابقی را مشمول تخفیف می شوند.

سرهنگ حبیب زاده درخصوص بکارگیری مشمولین غائب از خدمت توسط ارگانهای دولتی و بخش خصوصی افزود: چنانچه ادارات دولتی و یا شرکتهای خصوصی اقدام به بکارگیری از مشمولین غائب شوند باید جریمه هزینه سرباز را پرداخت کند که بطور میانگین  هزینه هر سرباز معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولین که دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم و کاردانی هستند و تاریخ اعزام انها قبل از اعلام نتایج کنکور است انجام می شود اظهار کرد: چنانچه این افراد احتمال  قبولی در آزمون را می دهند، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 درخواست تمدید تاریخ اعزام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سامانه گویای 096480 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سولات مردم در حوزه نظام وظیفه است.

 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.