امام جمعه سلماس گفت: موشک های سپاه جواب ترقه بازی داعش بود که اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته همزمان با روز جهانی قدس با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مظهر عدالت و اقتدار جامعه اسلامی است که احقاق حق مظلوم را در جامعه بر عهده دارد .

موسوی اظهار کرد: امنیت امروز حاکم بر کشور حاصل خون شهیدان گرانقدر انقلاب و رشادتها و هوشیاری های مجموعه نیروهای مسلح در کشور است که اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمنان نظام و ملت نخواهند داد .

وی با تقدیر از عملکرد شجاعانه سپاه در حمله موشکی علیه مقر تجمع داعش بیان کرد: موشک های سپاه جوابی بر ترقه بازی داعش در کشور بود که اقتدار و قاطعیت نیروهای نامی و امنیتی کشور را به رخ استکبار جهانی و داعش کشید .

موسوی تصریح کرد: روز قدس نماد عدالتخواهی و حق طلبی ملت ایران در دفاع از مظلومان و فلسطین اشغالی است که اکنون تبدیل به حرکتی عظیم و جهانی در دنیا شده است.

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: به رغم تهدید ها و تحریم ها و مصوبات اخیر آمریکا علیه ملت ایران پیشرفت ها و اقتدار بیشتر شده و این مستکبر جهانی نه تنها قابل اعتماد نبوده و نیست بلکه شکست خورده در برنامه های منطقه ای و جهان است و هرچه می گذرد رسوایی قدرت پوشالی اش نزد مردم جهان بیشتر می شود .

خطیب جمعه سلماس با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری گفت: یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است و همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند و در بحث امامت اگر بعضی ها خلاف واقع فکر می کنند و رای مردم موثر میدانند این در حالی است که مساله امامت نصب از ناحیه خداوند است که ضرورت دارد در گفتار توجه بیشتری شود .

موسوی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در دفاع از مظلوم  پیشگام بوده اند و با استقامت و پایداری جلوی حرکت دشمنان را خواهند گرفت. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.