جلسه هماهنگی برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در سالن جلسات دفتر امام جمعه ماکو با حضور جمعه از مسئولین و اعضای جلسه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در این جلسه با اشاره به حملات تروریستی اخیر تهران گفت: مراسم روز قدس باید ضمن سرکوب کردن این حمله تروریستی، پرشور تر از سالهای قبل برگزار گردد.

وی در ادامه با تاکید بر مراعات حال روزه داران بیان داشت محل تجمع راهپیمایی کنندگان مانند سالهای گذشته از مقابل بانک انصار ماکو می باشد و باید راهپیمایان از نقاط دیگر به گونه ای حرکت نمایند که رأس ساعت 12 از محل مذکور با انسجام به سمت مسجد جامع ماکو و نماز جمعه حرکت نمایند .

حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری با توجه به اینکه روز قدس در جهان اسلام از اهمیت ویژه برخوردار است، گفت: حضور مردم و مسئولین در این راهپیمایی جهت اعلام تنفر از آمریکا و اسرائیل و در راستای استکبار ستیزی باید با شور و شوق خاصی برگزار شود.

وی افزود: روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده ملت های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی و جهان خواران است.

امام جمعه ماکو، حرکت نمادین روز قدس را اعلام انزجار از اقدامات مزدوران و زورگویان عالم عنوان کرد و تاکید کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نام‌گذاری روز قدس، اثبات موجودیت اسلام و فلسطینیان و مخالفت با موجودیت رژیم غاصب اسرائیل است که همچون غده‌ای سرطانی در دنیا ظاهر شده و امنیت و آرامش جهانیان را نشانه رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی نیز در این جلسه با تشریح برنامه ها ی اجرایی در این مراسم با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و نظام در کمرنگ تر جلوه دادن مراسم روز جهانی قدس خواستار برگزاری مراسم باشکوه، منسجم و منظم در سطح شهرستان شد و گفت: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده نمایند و بستر و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم نمایند.

رییس تبلیغات اسلامی ماکو با تاکید بر این که باید این نمایش اقتدار از سوی تمامی ادیان و مذاهب شهرستان باشد گفت: شیعه و سنی و دیگر مذهب ها باید حضور دشمن شکنی در این مراسمات داشته باشند.

در پایان جلسه، هریک از اعضاء پیشنهادات و نقطه نظرات خود را پیرامون موضوع جلسه مطرح و تصمیات لازم اتخاذ گردید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.