به گزارش ایرنا، شاهد این ادعا شرکت تحسین برانگیز هموطنان کرد و اهل تسنن تا واپسین ساعت های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که بار دیگر در تاریخ مشارکت های این هم وطنان به ثبت رسید.
شهروند مهابادی در صف رای گیری انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: ترس و واهمه ای که اتحاد ایرانیان بر دل دشمنان انقلاب می اندازد از هر سلاح پیشرفته ای قوی تر است.
سعید عبدالله پور اظهار کرد: رمز پیروزی نظام نیز تاکنون همین موضوع بوده و مکر دشمنان نیز با هوشیاری و وحدت ملت ایران خنثی شده است.
دیگر شهروند مهابادی گفت: به تعیین سرنوشت خود و آینده کشورمان حساس هستیم و در انتخابات شرکت کردم تا به کسی رای دهم که از او شناخت پیدا کرده ام.
زینب چرخ انداز همچنین اظهار کرد: رای بدون پشتوانه شناخت و تحقیق به زیان همگان است پس بنابراین باید داوطلبان اصلح را برای ریاست جمهوری و عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور و عضو هیات نظارت بر انتخابات شهرستان مهاباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت در انتخابات ترسیم روزهای روشن برای آینده است و امروز مردم و مسئولان با لبیگ گفتن به فرمایشات رهبری حضور گرمی را در انتخابات دارند.
معروف خلیلی بیان کرد: مشارکت دانشجویان، استادان و قشر فرهنگی و تحصیل کرده در انتخابات نکته قوت این مشارکت است و انقلاب همیشه به پشتوانه این اقشار در کنار سایر اقشار جامعه به سمت پیشرفت، توسعه و ترقی پیش رفته است.
فعال اقتصادی منطقه نیز گفت: به فضل پروردگار با شور و نشاطی که مردم در انتخابات آفریدند بار دیگر پیروز انتخابات هر که باشد به پشتوانه محکم مردم انتخاب می شود.
رضا سواری اظهار کرد: این پشتوانه برای دلگرمی مسئولان و دولتمردان حیاتی بوده و روحیه کار و تلاش آنان را تقویت می کند و از طرف دیگر مانع توطئه دشمنان انقلاب می شود.
امام جمعه بوکان نیز به ایرنا گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یک وظیفه دینی و سیاسی است و همه مردان و زنان باید درسرنوشت خود سهیم باشند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: مشارکت مردم نقش مهمی در زندگی مردم و آینده کشور، شهر و روستاها دارد.
فرماندار بوکان نیز اظهار کرد: انتخابات، مظهر، اقتدار و امنیت ملی بوده و مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنۀ انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور را شکل می دهند.
جمال خسروی اظهار کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در سرنوشت خود دخیل می شوند و حضور امروز آنها در انتخابات این موضوع را ثابت کرد.
یکی از روحانیون اهل سنت هم به ایرنا گفت: مردم اهل سنت همگام با دیگر زنان و مردان ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رای از نظام حمایت کرده و همواره این موضوع را ثابت کرده اند.
ماموستا ملافتاح مولودی با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: مردم با این حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مدیر توانمند و قدرتمند را برای اداره کشور، شهر وروستا انتخاب می کنند.
امروز/جمعه/ 29 اردیبهشت سال 96 بوده و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی هم در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم افرادی هستند که در این دوره از انتخابات رقابت دارند.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**گزارش از: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.