سردار دلاور رنجبرزاده روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در طلائیه سپاه اظهار کرد: سپاه همیشه در صراط مستقیم حرکت کرده و همواره گوش به فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب داشته است.
وی افزود: نامگذاری روز پاسدار توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز ولادت امام حسین(ع) اتفاقی نیست و این روز با منطق انتخاب شده است چون پاسداران انقلاب اسلامی راه خود را راه اباعبدالله حسین(ع) قرار داده اند و الگوی سپاه از مظلومیت و شجاعت سالار شهیدان الهام گرفته شده است.
سردار رنجبرزاده بیان کرد: سپاه همواره بر علیه ضدانقلاب و معاند ایستادگی کرده و به رغم اینکه دشمنان انقلاب نمی خواستند نظام پا بگیرد سپاه پاسداران در برابر دشمنان داخلی و خارجی محکم ایستاد و با الگو قرار دادن امام حسین(ع) پیروز میدان شد.
وی با بیان اینکه تکفیری ها و داعشی ها از بازماندگان یزیدیان هستند، گفت: فرزندان و رزمندگان اسلام در عراق و سوریه موجب شکست داعش شدند و پوزه آمریکا را به خاک مالیدند تا مزدوران داعش و دشمنان اسلام نتوانند مشکلی را برای ایران ایجاد کنند.
وی تاکید کرد: سلاح تقوی و ایمان موثرترین ابزار پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان نظام و اسلام بوده چون با تجهیزات نظامی صرف نمی توان قدرتمند شد بلکه قدرت ایمان بر هر قدرت دیگری برتری دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد نیز در این مراسم گفت: مبعث پیامبر، عید غدیرخم، حادثه کربلا، پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقاطعی هستند که در اسلام تعیین کننده هستند و بر این پایه دین شکل گرفت و محفوظ ماند.
حجت الاسلام جعفر صادق طیب نژاد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که بر اساس دین شکل گرفت انقلاب منحصر به ایران و منطقه نشد بلکه در جهان حرفی برای گفتن داشته و طرفداران فراوانی پیدا کرد.
کارشناس امور ایمنی و تامین ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: در یکسال گذشته یک میلیون و 500 هزار نفر ساعت برای کاهش حوادث، آموزش های لازم ارایه شده است.
سرهنگ علی پورمهدوی اظهار کرد: بر این اساس 83 درصد تلفات رانندگی کاهش یافت و در اعزام کاروان های راهیان نور نیز تلفات جانی به صفر رسیده و حوادث و تصادفات رانندگی در این سفرها هم 82 درصد کاهش یافته است.
همچنین در این مراسم مولودخوانی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) اجرا و در پایان برنامه از پاسداران نمونه شهرستان مهاباد تجلیل شد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**گزارش از: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.