** نقش فضای مجازی در رفتار انتخاباتی؛ فرصت یا تهدید
امروزه فضای مجازی به عنوان پل ارتباطی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی به رسانه ای قابل دسترس و فراگیر تبدیل شده و با توجه به عضویت 53 درصدی جمعیت کشور در یکی از شبکه های اجتماعی بر رفتار انتخاباتی مردم در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گره خورده است.

** رعایت اخلاق انتخاباتی ضامن صیانت از سرمایه اجتماعی
امروزه با تکیه بر سرمایه اجتماعی یا بعد معنوی یک اجتماع می توان به مشارکت در تعاملات اجتماعی برای شتاب بخشیدن به توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رسید و رعایت اخلاق انتخاباتی را در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضامن صیانت از آن دانست.

** معاون سازمان آبخیزداری:
طرح های آبخیزداری 2 برابر هدفگذاری برنامه ششم اجرا می شود
معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: اجرای طرح های آبخیزداری در 10 میلیون هکتار از اراضی کشور بر اساس قانون برنامه ششم توسعه برنامه ریزی شده اما این سازمان اجرای این طرح ها در 20 میلیون هکتار را هدفگذاری کرده است.

** مانور آمادگی برای انتخابات الکترونیکی شوراها در شهرستان مهاباد برگزار شد
مسئول کمیته فن آوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان مهاباد گفت: مانور آمادگی برای انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی شهر در مهاباد برگزار شد.

** معاون سازمان تبلیغات اسلامی:
استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی راهکار مهم سازمان تبلیغات اسلامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی راهکار مهم این سازمان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و این امر را با حساسیت زیاد دنبال می کنیم.

** اجرای آبیاری میکرو در چهار هکتار از مزارع چغندرقند میاندوآب
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: طرح آبیاری میکرو (نوار تیپ) همزمان با بذر و کود پاشی در سطح چهار هکتار از مزارع چغندر قند این شهرستان برای اولین بار در سطح استان اجرا شد.

** نزدیک به 8 هزار نفر از مردم چالدران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
فرماندار چالدران گفت: در حال حاضر هفت هزار و 800 نفر از مردم این شهرستان به صورت اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.