عزیز سهندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک هزینه در اختیار خانواده های 2 هزار کودک تحت پوشش قرار گرفته است و طبق رنامه ریزی ها، هر ماه 748 هزار ریال سرانه به حساب سرپرستان خانواده های این کودکان واریز می شود.
وی اظهار کرد: این سرانه با هدف تهیه مواد پروتئینی که با کارت های مخصوص از فروشگاه های معتبر قابل دریافت است، در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.
وی ادامه داد: این طرح با همکاری مشترک شبکه بهداشت شهرستان های آذربایجان غربی اجرا می شود و در آن کودکان زیر 6 سالی که دارای منحنی رشد نامطلوب هستند، توسط پایگاه های بهداشتی مستقر در سطح شهرستان ها شناسایی و به این نهاد حمایتی معرفی می شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه تامین نیازهای اولیه مددجویان از جمله وظایف مهم کمیته امداد است، گفت: 59 هزار و 200 خانوار از نیازمندان استان در طول سال 95 از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره مند شده اند.
سهندی افزود: کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان از دیگر اقدامات کمیته امداد استان در طول سال 95 بود که در این مورد نیز بیش از پنج میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمک شد.
به گزارش ایرنا، 125هزار نفر از افراد نیازمند استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که 70 درصد از آنان را زنان سرپرست خانوار و 50 درصد را سالمندان تشکیل می دهند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.