** نوروز پرسفر و کم سانحه حاصل اجرای طرح نوروزی 96 در آذربایجان غربی
طرح نوروزی سال 96 که سه هفته به طول انجامید با بسیج همه امکانات و ارگان های مسئول در آذربایجان غربی در حالی به پایان رسید که خبرهای خوب ترددهای چند میلیونی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در طول مدت اجرای این طرح جالب توجه بود.

** معاون وزیر راه:
10 هزار میلیارد ریال برای اجرای راه آهن ارومیه - مراغه هزینه شده است
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور با اشاره به هزینه 10 هزار میلیارد ریالی راه آهن مراغه - ارومیه تاکنون گفت: سه هزار و 500 میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام این طرح نیاز است.

** استخراج حدود 17 میلیون تن مواد معدنی در آذربایجان غربی
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 16 میلیون و 818 هزار و 819 تن مواد معدنی در این استان استخراج شده است.

** سلماس صاحب نخستین واحد استاندارد تولید چیپس میوه در غرب آسیا
فرماندار سلماس گفت: این شهرستان با راه اندازی واحد تولیدی چیپس میوه به نخستین شهرستان دارای این نوع واحد تولیدی در کشور و غرب آسیا تبدیل شده است

** 10 برنامه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی برگزار می شود
سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: 10 برنامه هنری و فرهنگی در هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی از امروز /19 فروردین/ تا 25 فروردین در این استان برگزار می شود.

** انجام بیش از 2 هزار و 200 مورد بازرسی از اصناف سلماس
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: در سال گذشته 2 هزار و 251 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام و بیش از 100 فقره پرونده تخلف تشکیل شد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.