نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: عده ای با سفر به کشور های خارجی خرید های خود را از آن جا انجام می دهند که این امر بر خلاف فرمایشات رهبری است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت: عفو و گذشت دوستان و نزدیکان در سالی که گذشت و نیکی به فقرا در این ایام بسیار مهم و در خور توجه است.
وی ادامه داد: عده ای از مدیران به کشور های خارجی مسافرت می کنند که این امر قابل قبول نیست زیرا آن ها الگوی مردم عادی هستند.  وی تصریح کرد: سفر به مناطق جنگی و آشنایی با آرمان های 8 سال دفاع مقدس امر بسیار نیک است و توجه به آن در ایام تعطیلات بسیار مهم است.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه رجز خوانی ترامپ و دولت آمریکا موضوع جدیدی نیست و طی سالیان طولانی از هر وسیله ای برای تهدید مردم ایران استفاده کرده اند گفت: در این میان وظیفه ما ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان طبق سالیان گذشته است.
حجت الاسلام قریشی با انتقاد از اینکه عده ای دور از دین و ایمان آموزه های دینی و روایاتی که سبب افزایش برکات می شود را در فضای مجازی به سخره می گیرند گفت: اگر از معصیت ها دوری کنیم خداوند در های رحمت را به روی ما می گشاید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.