ریاست شورای اسلامی شهر خوی گفت: باید در نما و چهره شهر خوی معماری اصیل ایرانی اسلامی بکارگیری شود. 

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، فتحی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ارزش و  زیبایی معماری ایرانی اسلامی در چهره شهری اظهار کرد: در صدد هستیم در نما و چهره شهر خوی از معماری ایرانی اسلامی استفاده کنیم . 

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهر در تاریخ و تمدن و مذهب و معماری ایرانی اسلامی تصریح کرد: وجود مساجد و مکان های مذهبی با معماری اصیل ایرانی اسلامی نشان دهنده عمق و غنای  فرهنگی و مذهبی و علمی شهر خوی است.

فتحی با اشاره به تلاش و شورا و شهرداری برای توسعه وعمران شهری و زیباسازی شهری اظهار کرد: شورا با تمامی برای اجرای مصوبات تلاش می کند و تمامی کارهای شورا با نظرجمعی مدیریت می شود.

وی اظهار نظر برخی در خصوص مصادره مصوبات شورا را بنام فرد خاص را نشانه عدم آگاهی افراد از قوانین شورا عنوان کرد و گفت: شورا محل مشورت و تصمیم گیری بصورت جمع و مشارکتی است و نباید برخی برای موج سواری نظرات غیر کارشناسی و غیر مرتبط را بیان کنند. 

فتحی در خصوص حمایت و تشویش سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در پروژه مختلف شهری را از دغدغه های شورای شهر وشهرداری اعلام کرد و گفت: از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در پروژه مختلف شهری حمایت جانبه می کنیم و اعتقاد داریم باید سرمایه گذار بدون هیچ دغدغه و موانعی بتواند سرمایه خود را سرمایه گذاری کنند. 

رییس شورای شهر خوی ادامه داد: یک میلیون و 400متر مربع آسفالت کشی در سطح شهر انجام شده است که با اتمام فصل زمستان و سرما آسفالت کشی ادامه خواهد داشت.

وی از تکمیل و راه اندازی پل روگذر جهاد در آینده نزدیک خبر داد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.