واحد تولیدی مهندسی پزشکی ابزار جراحان ارومیه که برای احداث آن 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده، امروز (پنجشنبه 2 مرداد ماه) به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی مهندسی پزشکی ابزار جراحان ارومیه که برای احداث آن ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده، با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی امروز، پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جماران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در این آیین با ارائه گزارشی از طرح افتتاحی گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع پلاتین را تولید و روانه بازار هدف می‌کند.

غلامرضا بابایی ادامه داد: این واحد تولیدی با ٣٢٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی احداث و راه‌اندازی شده که با افتتاح آن، برای ۵٠ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت تولیدی این واحد اظهار داشت: سالانه ٣۵٠ هزار دست انواع ایمپلنت توسط این واحد تولیدی روانه بازار می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: این شرکت تولید کننده ایمپلنت فک و صورت، ارتوپدی و ستون فقرات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.