احمد رحمانی روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم این رزمایش در ١٥ رمضان مصادف با ۲۰ اردیبهشت به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه که در اول ماه مبارک رمضان با توزیع ۴۰ هزار بسته کمک مومنانه انجام شد، صورت می‌گیرد و ارزش ریالی هر بسته بیش از سه میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این اقدام تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، بیان کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار بسته کمک مومنانه توزیع خواهد شد که توسط پایگاههای بسیج سراسر استان انجام می‌شود. 

رحمانی درباره اهدای جهیزیه به نوعروسان استان نیز اظهار داشت: یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان‌غربی نیز در همان روز با حضور مسوولان استانی در مراسمی ویژه در مجموعه شهید کاظمی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با هدف کمک به نیازمندان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، ستادهای کمک مومنانه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است در مرحله اول این کمک ها ۲۰۰ هزار بسته در بین خانواده های استان در اول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است» و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.