به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر پنجشنبه در رزمایش کمک مومنانه در ارومیه با بیان اینکه شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در اولویت بوده و در سه مرحله اجرا می‌شود که در مرحله نخست ١٠٠ هزار نفر در سطح استان به همین منظور شناسایی شدند افزود: برای تأمین مالی لازم برای تهیه این کمک‌ها مشکلی وجود نداشته و می‌توان تا ۴٠٠ هزار بسته معیشتی را تا ماه‌های آینده تهیه و توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، بیان کرد: در آذربایجان‌غربی این همکاری بسیار بالاست و باید همچنان نیز ادامه یابد تا این ویروس و شیوع آن کنترل شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا گفت: با توجه به همکاری بی نظیر مردم، کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و ائمه جمعه میزان بسته‌های معیشتی که در بین نیازمندان توزیع می‌شود به ۲۰۰ هزار بسته رسید.

شهریاری با بیان اینکه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم استان با مشارکت استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد افزود: این ستاد امروز تجلی همدلی و ایثار است و با سرلوحه قرار دادن کرامت نیازمندان، بسته‌های معیشتی را توزیع خواهد کرد.

شهریاری از مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دیگر دستگاه‌ها در مشارکت برای تهیه بسته‌های معیشتی نیز تقدیر کرد و گفت: تا پایان کرونا همراه و همدل با مردم آسیب دیده هستیم.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به همراهی پیوسته مردم در اجرای دو اصل پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز گفت: فضای همدلی خوبی بین مردم و مسؤولان در جامعه حاکم است و همه مسئولان دست در دست هم در خدمت مردم و جامعه هستند.

علی‌اکبر گروسی افزود: دستگاه قضا نیز در این شرایط حساس همواره در کنار مردم است و با افراد سودجویی که بخواهند از این شرایط سواستفاده کرده و بر مردم و جامعه فشار وارد سازند برخورد خواهد کرد.

رزمایش بزرگ کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ارومیه اهدا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به مستمندان و نیازمندان آغاز شد.

در نخستین روز این رزمایش ۴۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود و مابقی بسته‌ها نیز در دهه نخست ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1417047
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.