ابراهیم کریمی روز پنج‌شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان، اجرای تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله جداسازی کابین راننده و استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان الزامی بوده و در طول تردد در سطح شهر باید آن را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه آژانس‌های تاکسی تلفنی نیز باید در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند، ادامه داد: تاکسی‌های گردشی، تلفنی، نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری و دفاتر آژانس‌ها از روز گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند خدمات‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: حداکثر ظرفیت سواری‌های درون شهری و برون شهری با احتساب راننده ۳ نفر بوده و با افرادی که خارج از این ظرفیت مسافر جابجا کنند برخورد خواهد شد.

عضو ستاد مقابله با کرونا و سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد اظهار داشت: برای ناوگان حمل و نقل شهری شامل میدل‌باس و ون نیز حداکثر باید با نصف ظرفیت خود اقدام به جابجایی مسافر کنند.

«کریمی» تاکید کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری موظف هستند بعد از هر بار سرویس‌دهی، وسیله نقلیه خود را باید ضدعفونی و گندزدایی کنند تا سلامت شهروندان حفظ شود.

وی گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وسایل نقلیه عمومی درون شهری برعهده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد و نقلیه عمومی بین شهری هم بر عهده سازمان پایانه‌ها است.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

به گزارش ایرنا در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل‌باس و ۶ مینی‌بوس فعالیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.