محمد جهین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کافی‌نت‌های این شهرستان بابت هزینه ثبت نام در سامانه سلامت همراه با پرینت سه برگ شامل تعهدنامه، کد رهگیری، QR کد یا بارکد در مجموع ۵۰ هزار ریال مصوب شده است.

وی ادامه داد: دریافت مبالغی خارج از قیمت تعیین شده تخلف بوده و در صورت هرگونه گزارش در این زمینه با واحد مربوطه برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای چاپ هر برگ اضافه نیز شهروندان تنها مبلغ پنج هزار ریال باید پرداخت کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به نارضایتی کافی‌نت‌ها نسبت به کم بودن مبلغ مصوب اظهار داشت: با توجه به وضعیت معیشتی اصناف و اینکه همه بازاریان موظف به ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir هستند، انتظار داریم متصدیان کافی‌نت‌ها حال مردم را رعایت و از اخذ مبالغ بیشتر در این برهه خودداری کنند.

«جهین»، تاکید کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر اجرای گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند، تمامی اصناف کم‌ریسک و پرریسک موظف به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری و بارکد در سامانه اصناف و صنایع هستند.

وی بیان کرد: اصناف تا پایان روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه مذکور ثبت‌نام و کد بهداشتی دریافت و در معرض دید شهروندان و بازرسان قرار دهند.

جهین در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ اطلاع دهند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.