عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد مومنانه، پویشی با عنوان «قارداشلیق سسی» با اهتمام اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: این پویش با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این پویش هم ‌اکنون در حال اجرا بوده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص شماره کارت علاوه بر کد دستوری برای دریافت کمک مردم به این پویش ادامه داد: کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ به این منظور در نظر گرفته شده تا مردم به راحتی کمک‌های خود را واریز کنند.

سهندی گفت: امدادگران کمیته امداد آذربایجان‌غربی با یک اقدام خودجوش، هر کدام ۱۱۰ هزار تومان از حقوق این ماه خود را به این پویش اختصاص دادند.

وی افزود: همچنین در راستای شفافیت اجرای این پویش، عملکرد این نهاد هر روز از طریق برنامه‌های صدا و سیما به مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا با شیوع بیماری کرونا، برخی اقشار از این امر آسیب دیدند که در راستای کمک به این اقشار، پویش‌های مختلفی راه اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.