علیرضا محمودی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش این تعداد پرونده را بیش از ۴۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این تعداد برای ۶۱۳ پرونده ارسالی حکم نهایی صادر شده است.

وی اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۹ که از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود با انجام ۱۸ هزار و ۳۵۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، توزیعی و تولیدی استان در ۱۵ فروردین سال جاری به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت ۵۸۲ گزارش از سوی مردم به ستاد خبری سازمان ارسال شده بود که بعد از بررسی و رسیدگی گزارش‌های دریافتی، ۲۳۷ مورد متخلف، ۲۴۴ مورد غیرمتخلف و ۱۰۱ مورد از این گزارش‌ها نیز در دست بررسی است.

معاون امور نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در مدت اجرای این طرح نظارتی، ۳۶۶ مورد بازرسی نیز با اکیپ‌های مشترک نهادهای مرتبط از تمامی واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی، رفاهی، بهداشتی انجام شد.

«محمودی»، بیان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها توسط اکیپ‌های مشترک با نهادهای مرتبط همچنان ادامه دارد. 

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، عدم ارائه کالا به خصوص کالاهای بهداشتی و ضدعفونی موارد را از طریق سامانه شبانه‌روزی شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

در ماه‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف سودجویان در حوزه دریافت ارز دولتی، محتکران و فروشندگان کالا و خدمات با قیمت بالاتر از نرخ‌های بازار شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.