به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش و همراهی قاطبه مردم و نیز مسئولین در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تصریح کرد: اجرای دقیق و درست طرح فاصله گذاری هوشمند با اولویت رعایت الزامات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری به شکست بیماری کرونا کمک شایانی می‌کند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه گفت: برخی افراد و صنوف نسبت به رعایت الزامات بهداشتی بی توجه و نیز از شرایط فعلی سو استفاده می‌کنند که با این افراد بشدت برخورد می‌شود. در بحث سلامت مردم با کسی شوخی نداریم.

شهریاری بررسی آثار و پیامدهای منفی کرونا بر اقتصاد استان، توجه ویژه به بانوان کارمند جهت دور کاری، ساماندهی کارگاه‌های مردمی تولید ماسک و نیز بهره مندی از ظرفیت دولت الکترونیک را نیز مورد اشاره قرار داد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ضمن شناسایی واحدهای تولید ماسک توسط گروه‌های مردمی، در وهله اول نسبت به ساماندهی این واحدها اقدام کرده و سپس واحدهای غیر استاندارد را تعطیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه فعالیت در حوزه تولید ماسک منوط به کسب مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است از تشدید بازرسی و نظارت‌ها در این زمینه خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه تأمین اقلام اساسی مردم در استان مشکلی وجود ندارد از دستگاه‌های متولی خواست تا نسبت به تأمین اقلام اساسی مردم تا پایان سال اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1406298
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.