سرهنگ برزو تجاری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مهاباد افزود: پلیس راهور در راستای اجرای طرح محدودیت در تردد و عبور و مرور در مبادی شهری، ۱۱۴ خودرو مختلف را شناسایی، توقیف و اعمال قانون کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۰۳ خودرو با پلاک‌های غیربومی و از استان‌های اطراف بودند که با ثبت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی به محض بازگشت به شهرهای خود فیش جریمه به درب منزل آنها ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۱ دستگاه خودرو هم مربوط به شهر مهاباد است که ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: تردد و رفت و آمد بی‌مورد در سطح شهر نیز توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی رصد می‌شود و خودروهایی که بیش از حد مجاز و به صورت مکرر در سطح شهر دیده شوند شماره پلاک آنها ثبت و برابر قانون جریمه و در صورت نیاز نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سرهنگ تجاری اظهار داشت: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: شهروندان از ترددهای بی‌مورد در سطح شهر و مبادی ورودی خودداری کنند و در خانه بمانند چرا که توجه نکردن به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می‌اندازد و پلیس نیز با افرادی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.