سروان بابک رضانژاد روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سانحه رانندگی  که صبح امروز در کیلومتر ۱۷ محور تکاب - تخت سلیمان حوالی روستاهای امین‌آباد و حسن‌آباد در جنب کارخانه آسفالت روی داد، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به شدت برخورد کردند.

وی بیان کرد: راننده و سه سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ که از ناوگان تاکسی‌رانی بین روستایی تکاب بود، به علت شدت جراحات وارده در دم در محل حادثه جان‌ باختند و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را ازدست‌ داد.

وی اظهار داشت: همچنین راننده و سرنشین خودروی سواری پژو پارس نیز زخمی شده و به بیمارستان شهدا تکاب منتقل شدند که وضعیت جسمی آنان وخیم گزارش شده ‌است.

فرمانده پلیس راه شاهین‌دژ - تکاب ادامه داد: بی احتیاطی، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ راننده خودروی سواری پژو پارس علت اصلی وقوع این سانحه رانندگی است.

سروان رضانژاد اضافه کرد: رانندگان برای تردد در محورهای فرعی و جاده‌های روستایی تکاب با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

جاده های دسترسی به تکاب و شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی از محورهای مواصلاتی پرحادثه در جنوب این استان به شمار می‌رود که همه‌ساله شمار زیادی از سرنشینان خودروها در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند یا مجروح می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.