سرهنگ سلمان حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی بوکان به این 2 دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این ۲ کامیون دام متوجه شدند که بار آنها فاقد هرگونه پروانه بهداشتی و مجوز حمل است.

وی افزود: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی این شهرستان شدند و احشام نیز تحویل دامپزشکی شد.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه پلیس با تمام توان با تخلفات اقتصادی مقابله میکند که این امر در مورد کالاها و مواردی که به سلامت افراد جامعه ارتباط دارند با جدیت بیشتری دنبال می‌شود اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده‌ است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تمام توان خود را برای مقابله با کالاهای قاچاق به کار می‌گیرند و با مخلّان عرصه اقتصادی مبارزه جدی می‌کنند.

بوکان در مسیر استان کردستان به آذربایجان‌غربی و کریدور شمال به جنوب کشور واقع است؛ هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

این شهرستان دارای بزرگ‌ترین میدان دوآب در غرب کشور است که از زمان شیوع بیماری کرونا  تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌ است.

این بازار هفتگی در روزهای شنبه هر هفته در بوکان دایر می‌شد که به علت مهاجرت برخی از بازاریان از استان‌هایی نظیر تهران، قم، زنجان، کرمانشاه، کردستان و دیگر شهرستان‌ها برای معامله دام از قبیل گاو و گوسفند و به علت تجمع بیش از سه هزار نفر در هفته در آن تعطیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.